Cirkulární akademie

4. březen 2025, 15:00–16:30

Přednáška Dagmar Milerové Práškové o cirkulární ekonomice a udržitelných řešeních pro byznys i osobní život

Na této přednášce se dozvíte, jaké jsou současné trendy v oblasti udržitelného rozvoje především v souvislosti s ESG a legislativou, která přichází z Evropské unie. Na konceptu cirkulární ekonomiky (oběhového hospodářství) a konkrétních příkladů z praxi zjistíte, jaká existují udržitelná řešení nejen pro byznys, ale i osobní život. 

Dagmar Milerová Prášková je manažerka Cirkulární akademie. Cirkulární akademie je jediné komplexní vzdělávací centrum v České republice, které nabízí edukační aktivity na témata spojená s cirkulární ekonomikou. Realizaci cirkulární ekonomiky v praxi chápe jako klíčovou pro budoucí nastavení nejen ekonomiky, ale i udržitelnějšího výrobního a spotřebitelského smýšlení tak, abychom byli schopni naplnit ambiciózní a tolik potřebné cíle Evropské unie, a to dosáhnout do roku 2050 nízkouhlíkové evropské ekonomiky. Cirkulární ekonomika je zároveň přímo propojená s aktuálními trendy, jako je ESG, taxonomie a s udržitelným rozvojem jako takovým.

Přednáška je součástí kurzů CŽV a přednáškového cyklu Udržitelné univerzity.

Pro účast se bezplatně zaregistrujte v Portálu celoživotního vzdělávání UP

Zájemci, kteří na UP nestudují ani nepracují, mohou dorazit bez registrace.

Cyklus přednášek Udržitelné univerzity

Místo

CMTF, Univerzitní 22, 4. podlaží, učebna U08
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)