Nový dobročinný sekáč v Olomouci podporuje neziskovky

Pátek 2. květen 2025, 11:24 – Text: (red)

Moment je sítí dobročinných second handů, ve kterých mění oblečení a předměty z českých domácností na finance pro české neziskovky. Ty podporuje dlouhodobě a dělí mezi ně 100 % svého zisku už od roku 2012. V nové pobočce na adrese 8. května 523/3 mohou studenti a vyučující UP (s kartou ISIC/ITIC/IYTC) využít 20 % slevu.

„Nabídka v našich obchodech odráží spotřební kulturu českých domácností. Vše, co prodáváme, jsou dary od jednotlivců nebo firem. Kvalita daru je pro nás zásadní, protože nejsme sběrači textilu. Čím lepší kousky nám lidé darují, tím více můžeme rozdat podporovaným neziskovkám. Naše aktivity proto doplňuje i edukativní činnost a přednášky akcentující problematiku textilního odpadu. Na světě je totiž aktuálně dostatek oblečení pro dalších šest generací,“ říká Veronika Blabla Hubková, která má v Momentu na starosti právě edukaci.

Nákupy z druhé ruky snižují poptávku po novém oblečení a tím i poptávku po přírodních zdrojích. Podpořte i vy cirkulární ekonomiku a české neziskovky – díky spolupráci s Udržitelnou univerzitou můžete v nadačních obchodech Moment využít 20% slevu na svoji ISIC kartu. Prodloužení životnosti oděvu je totiž ten nejúčinnější způsob, jak snížit negativní dopady módy na klima.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)