Zveme na kurz Zdravotník zotavovacích akcí, přihlaste se již nyní

Tuesday 11 February 2025, 15:18

Chcete pracovat jako zdravotník na táborech, školách v přírodě či lyžařských kurzech? Pokud je vaše odpověď "ano", je vám 18 a více let a ukončili jste středoškolské vzdělání, pak je pro vás určený kurz Zdravotník zotavovacích akcí. Od 26. května jej bude pořádat Ústav preklinických oborů Fakulty zdravotnických věd UP. Přihlásit se můžete již nyní.

Kurz Zdravotník zotavovacích akcí se uskuteční od 26. do 30. května 2025, závěrečná teoretická a praktická zkouška se uskuteční 2. června 2025. Po úspěšném ukončení vzdělávacího programu se uděluje absolventům „Osvědčení o rekvalifikaci“ s celostátní platností, bez nutnosti dalšího obnovování.


Program kurzu: 
• Základy stavby a funkce lidského těla
• První pomoc
• Péče o nemocné
• Základy zdravotnické dokumentace
• Práva a povinnosti zdravotníků zotavovacích akcí
• Hygiena a epidemiologie
• Vybraná onemocnění dětí a dospělých 
• Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci


Přihlášky ke kurzu se podávají ZDE


Cena kurzu: 3400 Kč vč. DPH.
Termín podání přihlášky: do 25. dubna 2025
Kurzovné je nutné zaplatit nejpozději do 30. dubna 2025.

Podmínkou účasti na kurzu je ukončené středoškolské vzdělání, morální bezúhonnost a dosažení věku 18 let.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)