Bazar věcí, oblečení nebo knih při MEET UPu

19. September 2023, 12:00–18:00

Součást Evropského týdne udržitelného rozvoje na UP

Jako součást doprovodného programu MEET UPu (meetup.upol.cz) budou na Envelopě u kolejí Bedřicha Václavka (v blízkosti komunitní zahrady Václavka) stánky s oblečením, knihami, učebnicemi a domácími potřebami, které hledají své nové majitele.

Věci, které už nepotřebujete, ale jsou stále v dobrém stavu a někomu jinému by se ještě mohly hodit, můžete nosit do Freeshopu nebo na Zbrojnici, případně rovnou na samotný bazar. Tam si potom můžete přijít vybrat, co nového by se vám na oplátku hodilo. 

Kdy a kde budeme věci, knihy či oblečení vybírat:

Pondělí 11. 9. | 8:00–9:00 | Studentský klub na Zbrojnici
Úterý 12. 9. | 14:00–15:00 | Studentský klub na Zbrojnici
Středa 13. 9. | 16:00–17:00 | Freeshop (Kolej J. L. Fischera, Šmeralova 1116/10)
Čtvrtek 14. 9. | 14:00–15:00 | Studentský klub na Zbrojnici
+ v časech otevření Freeshopu, aktuální otevírací dobu najdete na FB Freeshop UP (www.facebook.com/freeshopUP)
+ přinést věci na výměnu lze též přímo na bazar
+ pokud vám termíny nevyhovují, pro individuální domluvu napište na zuzana.hunkova@upol.cz

Akce je součástí Evropského týdne udržitelného rozvoje na UP.

Location

před kolejemi Bedřicha Václavka, Šmeralova 1090/8
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)