2. 11. 2024, 10:00–17:00
Reuse den na Univerzitě Palackého
swap | workshopy | přednášky | upcycling | cirkulární ekonomika | udržitelnost | v rámci Olomouc design days
5. 11. – 8. 11. 2024
International Teaching Week na CMTF
Přednášky a semináře zahraničních odborníků
13. 11. 2024, 13:30–15:00
FFest: Knižní trh a výzvy udržitelného rozvoje
Moderovaná diskuze o aktuálních výzvách a trendech v udržitelném rozvoji ve vztahu ke knižnímu trhu
13. 11. 2024, 15:00–16:30
Tomáš Mixa: Pracujte zdravě – ergonomie na pracovišti
Workshop pro zaměstnance a zaměstnankyně UP
13. 11. 2024, 15:00–22:00
Vysokoškolská stávka za klima
14. 11. 2024, 17:30–19:30
Talkshow Pro moderní Česko
Udržitelná talkshow o ochraně před povodněmi a o tom, jak žít v souladu s přírodou
20. 11. 2024, 17:00–18:30
Amazonie pohledem environmentalisty
Přednáška Daniela Costy Jařaba
22. 11. 2024, 8:00–17:00
UP Business Camp 2024 - Podnikej udržitelně
Konference o podnikání určená jak pro studenty, začínající podnikatele a startupy, tak i pro zkušené byznysmeny a firmy
22. 11. 2024, 9:30–11:30
Milionu druhů hrozí vyhynutí. Co bude dál?
Přednáška prof. Piotra Skubały ze Slezské univerzity v Katovicích
27. 11. 2024, 13:30–17:30
Simona Otypková, Bohdana Kvíčalová: Jak učit o klimatu jinak
Workshop Udržitelné univerzity

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)