Setkání Společenství pro udržitelnost UP

12. November 2025, 15:00–17:00

Přijďte se zapojit do komunity lidí, kterým není budoucnost naší univerzity ani planety lhostejná

Zajímá vás udržitelnost? Máte nápady, jak může být Univerzita Palackého ještě šetrnější a odpovědnější? Přijďte se zapojit do komunity lidí, kterým není budoucnost naší univerzity ani planety lhostejná. Společenství je otevřenou a neformální platformou studentů, zaměstnanců a dalších příznivců, kteří chtějí společně přispívat k rozvoji udržitelné univerzity.

Na programu bude shrnutí letošních aktivit, představení Akčního plánu udržitelného rozvoje UP pro roky 2026–2027 a především diskuze o nových nápadech, podnětech a možnostech spolupráce.

Setkání zahájí Mgr. Matěj Dostálek, prorektor pro komunikaci a společenskou odpovědnost. Spolu s ním se setkání zúčastní i ambasadoři udržitelného rozvoje jednotlivých fakult a zástupkyně studentského spolku Udržitelný Palacký.

Setkání je otevřené všem – můžete se přijít jen podívat, inspirovat se, neformálně si popovídat a zjistit, jak se udržitelnost na naší univerzitě rozvíjí. Účast na akci k ničemu nezavazuje, vítán je každý, komu není udržitelnost lhostejná. Během setkání bude připraveno drobné občerstvení.

Další informace

Location

Envelopa Hub, tř. 17. listopadu 1131/8a
Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)